torsdag 11 augusti 2011

Pyssel

För några dagar sedan var jag aktiv uppe i pysselrummet. Jag fick på papper på ytterligare en kartong och denna blev faktiskt okej jämfört med de andra misslyckade.



Jag antar att ingen har missat att jag gillar prickar? Fast jag börjar känna att det kanske blivit lite för mycket prickar, vem vet.
Sen så blir det en liten tjuvkikning till bröllopsalbumet. Det där söta barnet jag har var ju på vift hela kvällen. Det var inte många minuter som han var hos mig eller Daniel. Nu väntar jag på paket från stellas så jag kan fortsätta med albumet. Eller jag kan väl fortsätta men eftersom jag beställt en hel del saker så kan jag lika gärna vänta.

1 kommentar:

  1. Det kan ALDRIG blir för mycket prickar!! ;o)
    Fint pysslat!
    Med en så snäll och lugn son är det ju inte konstigt att han var på vift större delen av kvällen.
    Roligt att få vara med i ert bröllopsalbum... ;o) Hoppas få bläddra i det på riktigt någon gång när det är klart.
    KRAM

    SvaraRadera