söndag 21 augusti 2011

Dop

Idag har hela familjen Åström varit på dop här i Kvistbro.


Så här glada var Daniel och A innan dopet började.


Så här fina var hela familjen efter dopet.


Självklart hade jag snickrat ihop ett kort till den lilla tjejen som döptes.


Som andra scrappare gör så kan jag ju säga att kortet, papprena, blommorna och pärlorna är från Panduro. Bandet är från Ullared. Stämpeln är en Magnolia färglagd med Promarkers.

Dopet var fint och efteråt bjöds det på en jättegod smörgåstårta och en god vanlig tårta. Efter dopet åkte vi hem till svärföräldrarna för lite mat. Där blev det även en liten svamprunda. Så nu har vi ytterligare ett gäng kantareller i kylen. Så på tisdag blir det stek med kantareller till. Imorgon så var det ju nån som bjöd in sig och sin sambo på marockansk lammfärs så då vågar jag inte byta den maträtten.

2 kommentarer:

  1. Haha ja det är ju tur för dig :)
    Jag tror att jag ska lägga ner extrakläder till mig själv i skötväskan för här spöregnar det...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt kort du har gjort Madde!
    Fotona var jättebra båda två!
    Pussa på Alexander från Farmor!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera