lördag 20 augusti 2011

Kalas nummer massor

Nu idag har det firats folk för fulla muggar och självklart fick de lite hemmasnickrade kort också.


Detta kort gick till Daniels bror och för er läskunniga så ser ni också vad han fick i kortet.

Till Daniels systerdotter så blev det ett häst kort då hon är en tvättäkta hästtjej. Jag hittade Mulle kortet i en gammal skokartong som jag hade med massor av gamla vykort från uppväxten. Hon fick även ett plojpaket av oss då jag dels hade lite böcker liggandes och en del var i boklådor som hade ropats in på auktion.

Så litteratur för ett tag framöver har hon nu ialf. Innan kalaset blev det ett besök hemma hos storasyster för lite kusinhäng. Imorgon är det dessutom dags för dop här i hemmatrakten. Dopet är i Kvistbro kyrka och det ska bli roligt att besöka den kyrkan då den är i krokarna. Jag har varit där förut på både bröllop och dop men det är över tio år sen. Annars var ju tanken att Daniel och jag skulle gifta oss där, men vi valde att överraska alla istället. Nåväl nu väntar snart sängen för jag är skittrött.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt minhäst kort =))

    Jag har ändrat lite i min blogcandy. Det är bara en lott men jag har lagt till en del saker istället i candyn.
    Om du orkar och vill får du gärna byta bilden.
    Kul att du vill vara med i min candy!

    SvaraRadera