söndag 9 december 2012

Söndag

Det blev ingen julmarknad för oss idag, vi orkade inte och så var det för kallt för oss klena människor. (Läs Daniel). Men jag har fått undan en del måsten, eller en del var roliga måsten, men var tvungna att bli gjorda snart.


Jag och Alex har gjort saffransmuffins och tårtbotten till vårt kalas.
 

Sen har jag klämt in lite städning, hallen och matsalen blev dammade. 
 

Sen har jag klätt in värmeljus i washitejp, fick tipset från Stämpelfabriken på deras facebook sida om jag inte minns fel.
 

Alex såg till att rullarna låg på rad och inte huller om buller, jag undrar vem han har ärvt det ifrån. Jag tror inte jag kan beskylla brevbäraren för att vara pappa längre.

Just nu passar vi på att göra så lite som möjligt, eller jag gör det ialf och om jag får säga det själv är jag riktigt bra på det, en av de få saker som jag är riktigt bra på.

Bazinga

2 kommentarer:

  1. Vilket roligt tips. Finns ju massor med sån tejp nu... Till o med på maxi :-)
    Ha en skön vecka. Kram

    SvaraRadera
  2. Så Daniel är en vinterklenis ;) Är det så?

    SvaraRadera