måndag 3 december 2012

Måndag

Det var ju nu på morgonen som jag skulle engagera mig och fixa till ett bra inlägg, gärna med lite julinslag, men statusen just nu är skittrött med huvudvärk och att ta kort och sen lägga in dem i datorn lockar inte alls. Hade jag vetat hur man lade inte youtube klipp så hade jag slängt in en version av Mariah Careys låt Without you, sök på Ken lee och jag lovar att ni ligger dubbelvikta av skratt.

Nä göra sig i ordning och åka till Marieberg för att köpa lite julklappar, utan barn dessutom. Snälla svärmor är snäll och är barnvakt. Uppskattas väldigt mycket.






Sötaste plutten, har han och Daniel lekt koja under köksbänken. Där sitter han och äter okokta makaroner som han snor från skafferilådan.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Kul att leka med pappa:)
    (Jag åt också okokta makaroner när jag var liten.)

    Nu ligger Alexander och sover middag i sin säng.
    Väcker honom om han sover för länge. Han är ju så duktig att bara lägga sig och aldrig vara ledsen. Säger bara Sovgott till honom, sedan hör man ingenting från honom tills han vaknar eller blir väckt. Bra uppfostrat av er:)

    Kram Ann-Britt


    SvaraRadera