lördag 8 december 2012

Juleljus






Jodå till slut hittade jag ett bra ställe att ha alla ljusstakarna på. Jag ville ju ha de på ett ställe och barnvänligt och sen skulle de kunna eldas samtidigt som man har en massa besök på plats och en kväll fick jag värsta snilleblixten att de skulle stå på expedithyllan i vardagsrummet.

Annars idag har vi bakat pepparkakor hos min storasyster och som vanligt åt jag och Alex mer deg än vad vi bakade. Men det var trevligt att ses alla syskon. Sen håller jag tummar och tår att det fina vintervädret håller i sig så att jag och Alex hinner leka ute i snön.

Ikväll blir det Clintan kväll med Slyna, fast jag tänkte fixa klart garntomtarna, de blir bra att fixa framför en film som jag inte är så intresserad av.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Shit Madde, vad mysigt det blev! Nu är jag avis ;0)

    SvaraRadera