söndag 2 december 2012

1:a advent


Som alla andra bloggare och folk på fejjan så lägger även jag ut en bild på årets adventsljusstake. Som är ny dessutom. Köpt på ankis magasin nu i veckan. Idag kom även julgardinerna upp och imorgon ska det handlas julklappar utan barn och det ska bli skönt så man kan kika i lugn och ro och framförallt så kommer man fram i butikerna, även fast vi har en liten sulky så är det trångt. Butikerna vet inte hur många kunder de går miste om.
Nåväl mina minusgrader och snö har jag ialf fått och jag hoppas det håller i sig hela vintern nu.
Nån julskyltning har det inte blivit, fast det var nog 15 år sen sist. Men nästa söndag finns det planer på julmarknad i Wadköping om inget annat dyker upp. Nä nu blir det att göra inköpslista till imorgon medan jag har rast. En annan har ju så kul att man jobbar.
Bazinga
Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar