fredag 21 december 2012

Julkort

Nu hoppas jag att alla julkort vi har skickat har kommit fram, annars ber jag er att sluta läsa detta inlägg och har ni inte fått något kort innan jul, ja då får ni inte något.










Något såhär blev julkorten i år. Nytt för i år är att jag har gjort dem själv och så är det inga katter med. Vi försökte ta kort med Alex och katterna, men det gick inte att få alla tre att sitta stilla. Julbocken var mycket mera samarbetsvillig. Inget kort är helt identiskt med något annat, men de följer alla samma mall och det var lika bra eftersom det var 30 kort so skulle göras, då får det bli serietillverkning. Nöjd blev jag ialf och det verkar mottagarna ha blivit också.

Nu ska jag åka till Marieberg för att handla lite småsaker, jag vet däremot inte om jag kommer därifrån med livet i behåll, det är ju trots allt domedagen idag om inte annat så kvävs jag i trängseln.

May the force be with you

4 kommentarer:

  1. Alexander är så söt som Pepparkaksgubbe!
    (Han gillar ju pepparkakor jättemycket).

    Vi syns lite senare i dag på Filiphs kalas!
    Pussa på Alex från mig!

    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för det fina julkortet. Hoppas ni får en riktigt skön jul, krama stora och lilla gubben från mig. Kram!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för ett sånt fint kort! Här blev det tyvärr inga julkort i år, hade tänkt ta lite fina kort på barnen med det blidde inte som jag ville :) Men nästa år! Då!

    SvaraRadera
  4. Tack för fina kortet o god jul!
    Kram

    SvaraRadera