torsdag 27 december 2012

Mera julkort




Jag gjorde även lite flera julkort i november när jag var som mest pysselsugen, dessa gav jag bort till svärmor så hon kunde skicka, hon fick även några flera, men jag är tveksam till om de fastnade på kort.

Idag har vi varit till P-boda för att pyssla och det gick sådär, för Therese åkte på nån influensa under tiden vi var där, så så fort Alex hade vaknat så var det bara att åka hem för att undvika mera smitta. Själv är jag nog smittad, så jag räknar med att vara däckad på lördag när Daniel och jag ska ut och äta. Men jag håller tummarna på att jag klarar mig. Fast lite pyssel fick jag ordning på. Jag började på ett receptalbum med julgodis. Jag gjorde även lite när jag kom hem sen. Nu måste jag bara skriva ut flera recept så jag kan fortsätta. Tänkte pyssla lite imorgon när Alex sover, måste ju passa på när man har ångan uppe.

May the force be with me

1 kommentar:

  1. Värre blev det kan jag lova! Kräktes heeela kvällen lång... Hoppas du klarar dig, Niklas verkar ha blivit smittad...
    Får sikta på en dejt i januari istället.
    KRAM

    SvaraRadera