tisdag 9 juli 2013

Semester

Det verkar som om de flesta bloggarna jag följer har tagit semester och så även min lite oavsiktligt. Men jag jobbar på det, problemet är att orka ta kort på saker och ting och sen få in dem i datorn. Mobilen vågar jag knappt använda eftersom den dör hela tiden.

Idag har vi varit till Berget i Degerfors med grannarna. Mycket uppskattat av barnen som lekte som dårar med allt som gick att leka med. Några kort tog jag däremot inte och hade jag suttit vid datorn hade jag kunnat visat bilder från förra året.

Innan Berget blev det en snabbvisit till Marieberg för att köpa en cykelkärra, den kommer visserligen inte användas förrän nästa sommar, men det var kampanj på den och den verkar bra. 

Sen hemma har det blivit lite småfix gjort och jag står i valet och kvalet att slänga mina gamla skor som jag haft i över åtta år, de är slitna och flottiga efter att haft dem till och från jobbet de senaste åren och eftersom de är så slitna är de inga sköna att gå någon längre sträcka med. Tänkte att hanen skulle ta beslutet åt mig om han törs.

Imorgon lever jag på hoppet att visa lite bilder, har ju lite loppisprylar och annat att blogga om.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar