måndag 29 juli 2013

Mera kort


För några veckor sen gjorde jag ett gäng inbjudningskort till min mamma och granne som skulle hålla i en tantträff i gatan där de bor.
 

Korten var väldigt roliga att göra eftersom de var enkla och så blev jag av med lite papper och blommor också och som det ser ut just nu så behöver jag göra en hel del med kort innan jag får handla mera.
 

Tolv kort blev det totalt och jag kan säga att efter några stycken mådde inte min rygg speciellt bra.
 

Idag har vi varit och storhandlat mat i värmen och det var det bästa jag gjort på länge. Det var precis lagom temperatur inne på Maxi. Fast jag var ändå död när jag kom hem så det var bara att lägga sig i sängen och dö i några minuter. Så nu ikväll har jag haft energi till att ta hand om lökarna, vattnat och framförallt plockat bort vissna blommor. Annars börjar jag känna mig lite stressad att det inte hinns med så mycket. Själv har jag väl inte räknat med att få så mycket gjort, men hanen får inte heller så mycket gjort. Men den senaste veckan skyller jag faktiskt på värmen och när det är varmt så äter man ju glass och på tal om glass så börjar mina knäck-strutar ta slut. Funderar på att gömma de sista så vi inte kan bjuda på dem.

Bazinga

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga kort! Riktigt somriga.
    Semester ska vara vila och inte massa måsten, tänk på att ingen tar uppgifterna ifrån dig :-) det finns kvar när orken kommer tillbaka!
    Kram

    SvaraRadera