lördag 6 juli 2013

Lördag


Efter en förmiddag då jag låg i sängen och dog så fick jag lite energi till att dammsuga, men att dammsuga och ha barn som springer barfota är som att skotta snö i snöstorm. Sen blev det kalas hos min lillasyster som blev 30 tidigare i veckan, hon fick ett kort av mig och tjejen på bilden är Stina när hon shoppar. Sen var jag med på en gemensam present.


Nu ikväll har det blivit lite småfix i trädgården, vattnat blommor, plockat bort vissna blommor osv. Hanen har slavat han också. Sen fick han hjälp av Alex att kratta gräsmattan.



Nu är det liljor som växer i rabatten och som fick följa med in. Tyvärr så syns knappt liljorna i rabatten då de är inklämda mellan två feta pionbuskar. Men när den dagen kommer som jag gör en ny rabatt så får de flytta dit.

Imorgon är tanken att vi ska åka till Sixtorp utanför Mullhyttan för att bada. Fast nån Daniel lär jag inte få se i sjön. Tror nog bara att jag kommer att bada då Alex är bortskämd med att bada i varmvatten i sin lilla pool och så har han ju lite av Daniels gener. En annan kan ju bada i minusgrader om man gett sig fan på det.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar