lördag 27 juli 2013

Lök






Idag har jag och Alex ryckt upp löken i pallkragen. Så nu får de ligga och torka några dagar. Sen blir det ner i källaren i en trälåda. Förra året drog jag upp dem i oktober och hade dem på galler, det var på tok försent för de flesta hade börjat ruttna. Så i år tänkte jag vara ute i god tid. Jag har även lyckats att städa skafferiet och det var på tiden, kaos och mjöligt kan beskriva hur det såg ut innan. Nu är det lite mera ordning.

Ikväll blir det 30-års partaj och med lite tur kanske jag knäpper några bilder. Sen till stora problemet, vad ska man ha på sig? Man vet ju för tusan inte hur vädret blir.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Schyssta lökar...

    Klä dig svalt, det kommer bli hett oavsett moln/sol, men ta med en extratröja. See you later!

    SvaraRadera