onsdag 17 juli 2013

Kort


I förra veckan när vi var till Askersund så firade vi även Therese som fyllde år dagen innan. Kortet blev en ganska enkel historia utan att bli tråkigt. Dessutom lyckades jag göra kortet med en pysslandes Alex bredvid mig. Just nu gå det väldigt bra att pyssla med Alex och få något gjort själv. Det beror nog mycket på att han inte är jätteklåfingrig och så är det väldigt mycket av mina saker som han får ha och det han inte får ha brukar jag undvika att använda när Alex är med.

Idag har vi varit till Sixtorp och badat och det var jätteskönt, eller kanske lite kallt och blåsigt, men det hindrar inte mig och inga kort har det tagits. Nästa gång får jag nog ta med kameran och ta lite bilder på Alex. Nu ikväll är vi trötta allihopa, eller ialf jag och Daniel. Så det blir nog en tidig kväll för min del.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar