söndag 28 juli 2013

Kortet






Kortet som jag gjorde till Carola som vi firade igår kväll. Och vilken värme det var, trodde jag skulle smälta bort, det med en gnällig unge gjorde ju inte saken bättre. Så jag visade väl inte min bästa sida. Men jag tror alla andra hade det riktigt trevligt.

Idag har vi varit på auktion i Brändåsen och det var trevligt. Alex var på strålande humör och lite fynd gjordes. Jag hade lite span på en chiffonje/byrå men den blev för dyr, men det roliga med den var att i ett av lönnfacken så hittade Daniel en dildo. Han visade han som ropade in den det och han tyckte det var lite roligt. Sånt som bara händer i Brändåsen. Lite bilder på fynden kommer nog dyka upp lite senare.

Matsedel har jag gjort nu ikväll och det var skittråkigt, men eftersom det just nu är jag som lagar maten (också skittråkigt) så är det lika bra att jag gör matsedeln så det inte blir för krångligt. Hanen har ju förkärlek för krånglig mat som tar tid och det har inte jag.

Bazinga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar