söndag 7 juli 2013

Bla bla






Denna såssnipa fick följa med från en loppis på väg upp till Garpenberg. Annars var det riktigt tunt med loppisar på vägen upp dit. Man får nog kanske inse att man själv bor precis i loppismeckat och att man därför är rätt så bortskämd.

Annars så tackar jag just nu högre makter att jag vann en ipad mini på jobbet nu, för min dator är segare än segast och mobilen måste jag ha laddaren i för att kunna göra något med den, det funkar att ringa och skicka sms. Så det är trevligt med nån elektroniksak som fungerar som den ska. Men efter ett tag i min ägo så lär den bli mupp den med. Annars tycker jag väl egentligen att en surfplatta är ganska onödig, men den var gratis så jag tackar och tar emot och jag är absolut inte otacksam på något vis över min lilla padda, just nu är den min käraste ägodel och att den går ner i handväskan är ett stort plus.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Om du hittar en såssnipa som kan passa mej så får du gärna köpa med den! En liten såsslev skulle jag behöva annars, en sån där som mamma har till pannkakor fast mindre skulle jag vilja ha.

    Vet att jag kan gå på loppis jag med men jag orkar bara inte...

    SvaraRadera