onsdag 24 juli 2013

Planteringsbord


I början av sommaren fixade Daniel ihop ett planteringsbord åt mig då jag ville ha ett av större modell
 

Lite hyllor som jag har lite Kockum-koppar och tekanna
 

 En snygg krona som är köpt på Ankis Magasin


Ett kockum-tvättfat som jag har fått av mina föräldrar då det bara låg i deras matkällare och inte gjorde någon nytta. Till planteringsbordet har jag också fått rinnande vatten i en kran. Skönt när man är full med jord på händerna.

Igår fick vi besök av Mia så igår blev det god mat, öl, godis och sällskapsspel. Sen idag var det varmt så vi drog iväg till Sixtorp och badade. När vi kom dit så var vi ensamma där och det var vi ganska länge. Det kändes lite som om det varit ett atomkrig och vi var de enda överlevande. Däremot så hade några fåglar haft bajsfest så det var bajs överallt så Daniel började med att plocka bajs i en halvtimme medan vi andra badade. Alex blir tuffare och tuffare för varje gång vi badar och det känns bra, fast han är allt lite badkruka.

Bazinga

1 kommentar:

  1. Han är lik sin far. Men han kom igång på slutet. Här hettar det på panna och kinder!!! Tack för trevliga kväll/dag. Mia

    SvaraRadera