söndag 21 juli 2013

Jodå jag lever fortfarande, men det gör däremot inte min mobil därav den dåliga bloggaktiviteten. Att bara slänga iväg en bild med två rader text är ganska smidigt. Som jag hade tänkt göra igår, tog ett kort på födelsedagskortet jag hade gjort till gårdagens 40-års fest och på vägen dit så stendog mobilen. Idag har jag varken haft tid eller lust att få igång den. Det har varit fullt ös med först loppis hos grannen där jag försökte kränga saker och det gick bättre än vad jag trodde, men så värst mycket blev jag inte av med, kändes som om jag mest handlade. Sen har vi haft besök på eftermiddagen/kvällen och nu är jag död.

Men imorgon ska det badas om det är väder och då ska kameran med så jag får lite fina badbilder på Alex. I brist och lust på annat kommer en gammal bild.




En söt Alex för två år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar