onsdag 29 augusti 2012

Nya jackan


Jodå en ny jacka fick följa med hem igår, precis en sån som jag ville ha, en grön. Jag har en förkärlek för gröna jackor, men så är de ju skitsnygga också. Denna skönhet hängde på Cubus och bara väntade på mig.
 

Igår skruvade jag ihop denna hylla och drygare hylla får man leta efter. Nu kommer nog inte de tomma facken vara tomma speciellt länge. Vem vet, det kanske blir lite filmer i de längst upp. Men jag tror nog att många som jag lade i högarna spara kommer att hamna i göra sig av med högen. Men det får bli morgondagens projekt.
 

Åter till shoppingturen så fick dessa fina barndesignark följa med hem. Så nu måste jag se till att fixa lite barnkort. Men det är dåligt med barn som fyller år i höst, mest tråkiga vuxna.

Nu är jag mest trött och vill sova, men nån timme får jag nog hålla mig vaken, så det får nog bli lite Battlestar Gallactica och lite kvällsmat.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar