tisdag 28 augusti 2012

Filmer






Igår så rensade jag och Alex ut filmerna från DVD-hyllorna som ska bort. In ska istället en expedithylla från Ikea. Anledningen till bytet av hyllorna heter LEKSAKER. De blir bara fler och fler och just nu har vi ingen bra förvaring och eftersom Alex har sitt rum på övervåningen så känns det inte så aktuellt att flytta upp allt heller. Men alla filmer ska inte bort, en hel del kommer bli kvar i den nya hyllan, men många skitfilmer som vi aldrig kommer se om har blivit bortrensade, dock ska Daniel gå igenom högen också och jag tror att westernfilmerna jag rensade bort kommer tillbaka, men jag lever på hoppet att de får gå.

Idag ska jag och Alex till Marieberg för att leta efter en höstjacka till mig som är snygg och som jag får plats med en luvtröja under. Efter några års letande har jag fortfarande inte hittat en sån jacka. Sen funderar jag på att bryta mitt köpstopp på pyssel. Jag har lite saker på lager som jag inte har visat än.

So say we all

1 kommentar: