måndag 27 augusti 2012

Champinjon


Denna gigantiska champinjon växte på vår baksida av huset.
 

Samma champinjon, den är lätt den största som jag har sett.
 

Sen igår när jag lästen stämde inte sidorna nånstans, nu kanske det inte syns så bra på bilden men på den vänstra är det sida 352 och på den högra 385 så det saknas en jävla massa sidor och sida 385-4??nånting är det dubbelt av. Jag blev riktigt sur för boken är skitbra, så nu har jag mailat bokklubben jag köpte boken av och hoppas på att få en ny bok utan tryckfel annars kan Bonnier fara och flyga långt åt h**ete boken eftersom det är i deras bokklubb jag köpt boken och så äger de även Månpocket som har gett ut boken. Tyvärr är det svårt att undvika detta multiföretag, då skulle jag nog inte kunna köpa en enda bok eller tidning. De är lite som Facebook, de går inte att undvika.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar