söndag 19 augusti 2012

Loppis och brännboll

Det var vad gårdagen bestod av. Loppisen har jag ju tjatat om hela veckan känns det som och den fick godkänt av mig. Sålde för några 100-lappar och blev av med lite, men jag har på tok för mycket saker med mig hem. Speciellt eftersom jag handlade en hel del. Igår blev det mest leksaker till Alex. Mina systrar sålde leksaker och vill bli av med mycket medan jag samlar på mig. Fast till dem behövde jag knappt betala, de ville mest bli av med allt. Sen blev det en hel del böcker också. De riktiga "fynden" gjorde jag idag, men de visar jag en annan dag.

Sen på kvällen var det dags för brännboll med fastrar och några kusiner med barn. Fast domarna fuskade så det blev oavgjort, vet inte riktigt om jag gillar det eller inte. Men lite bilder blev det ialf.


Alex med kusin på flaket och en syssling som kör
 

Det här med traktorer är verkligen det bästa som finns tycker Alex
 

Här har jag precis slagit iväg en boll.....
 

Alex med kusinen, de hade riktigt kul när de körde fram och tillbaka. Sen blev det även lite vindrickandes framåt kvällen. Nu idag ska jag snart iväg på barnklädesparty. Om jag handlar något återstår att se då det brukar vara rätt så dyrt.

So say we all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar