onsdag 8 augusti 2012

Fiskat


Idag gick vi iväg till Svartån för att fiska lite bete till kräftfisket vi tänkte ge oss på.
 

Att kika på pappa när han trädde på betet var spännande i ungefär två sekunder
 

Dammen till Svartån som vi fiskade i, ganska snabbt tröttnade både jag och Alex så vi gick till andra sidan och spanade.



Där är det inte riktigt lika mycket vatten, men mera spännande eftersom det forsar vatten lite överallt.
 

Väl hemma så åt vi lite smörgås med oboy (till mig) och drickyogurt till den coola killen. Sen blev det att städa för min del och nu sitter jag och försöker beställa kläder från HM men hemsidan var inge rolig så det stora suget jag hade medan jag städade blev ett stort antiklimax. Annars får jag väl göra som jag hade tänkt, gå ut i skogen och plocka blåbär.

So say we all

1 kommentar:

  1. Ser mysigt ut. Fint med dammen i närheten, den har jag aldrig tittat närmare på.

    SvaraRadera