fredag 30 mars 2012

Helt otroligt


Det små små som kommer upp här physalisen som jag satte tidigare i år, det är helt otroligt att de bara har kommit upp. De som jag har satt i köksfönstret vägrar däremot. Likaså en del paprika och habanero som jag har satt och en paprika verkar inte vilja leva längre. 

De större bladen är chili och där har nästan alla kommit upp, men på fem plantor kommer jag garanterat att klara mig.

Igår var jag äntligen iväg till Kumlahallen för att få min efterlängtade massage. Det var hur skönt som helst att bli knådad i nästan en timme, det var en timme som gick på tok för fort också. Men man fick lite flashbacks från skoltiden när man gick igenom entrén och sen till omklädningsrummen. Sen att det var en tjej från Sannahed som är två år yngre än mig förstärkte bara det hela. Till hösten ska jag försöka unna mig lite massage en gång i månaden, fast då får det räcka med halvkropp.

Idag är det jobb som står på schemat och innan jobbet är det tusen saker som står på schemat. Typ tusen småsaker som att plocka ur disken, vika blöjor, tömma kattlådan, vattna blommor och damma i sovrummet. Eller så får Daniel åka hem på en gång när han hämtat Alex så om svärmor läser detta, SKICKA HEM HONOM!!!!! Han har saker att göra hemma.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Gör ett nytt försök att kommentera.. Vill inte funka!
    Min paprikaodling har också varit ojämn. Drygt halva frösådden med paprika tog sig bara. Så nu vårdas plantorna ömt :)
    Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera