tisdag 6 mars 2012

Gnäll

Idag blir det bildlöst och mest gnäll från min sida. Jag har nämligen gått av på mitten och har skitont i nedre delen av ryggen. Så just nu känner jag mig mycket invalido och jämfört med dagens ryggstatus så är jag en elitgymnast annars. Men det är bara att bita ihop och fixa vardagen, tur att jag inte jobbar förrän på lördag, för då ska det förhoppningsvis ha gett med sig till en acceptabel nivå. Då åker även hunden hem och det är med blandade känslor. Det ska bli skönt att slippa rasta hunden det första man gör på morgonen och det sista man gör på kvällen. Men jag börjar jobba igen. Att vara hemma nu de här veckorna har varit hur skönt som helst och jag är inte ett dugg sugen att börja jobba igen.

Nä en promenad för att få igång ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar