fredag 1 juli 2011

Grönsaker

 Jag hade en squash på gång men den börjar på att skrumpna ihop längst ner, så jag har börjat ge upp hoppet om den. Men jag har några till på gång. Det skulle ju vara kul att kunna skörda en squash i sommar.
Sen så har det hittills kommit en chili. Dessutom är det på en planta som jag satte ut för några veckor sedan. Jag trodde att de jag hade kvar inne skulle få frukt före de som är ute. Men ibland har man tydligen fel.

Förut idag så var jag och svärmor till Hidingebro handelsträdgård här utanför Fjöget och slogs med alla pensionärer om blommorna som fanns kvar på rean. Men de kommer med här någon annan gång när jag har fått ner dem i krukor. Nu är mitt primära mål att dammsuga klart huset.

1 kommentar:

  1. Det stämmer, de första 2 säsongerna är det hon och Angel. Men runt omkring säsong 5 har hon en komplicerad relation med Spike. Väldigt het relation, där Spike helt förändrar sitt liv för att hon ska älska honom lika mycket som han älskar henne.. Inga korta svar här inte :)

    SvaraRadera