torsdag 14 juli 2011

De senaste dagarna

De senaste dagarna har varit ganska händelserika. I tisdags hade vi besök av Niklas och Therese och deras dotter. Det blev tennisspelande för hanarnas del och jag och Therese besökte en loppis här i närheten. Där köptes det lite barnleksaker och barnkläder för en billig penning. Sen på kvällen blev det Morden i midsomer hos svärföräldrarna.

Igår så var jag och min äldre syster iväg och red islandshäst och det var skitkul, men i skrivande stund har jag träningsvärk i diverse kroppsdelar. Tyvärr så valde kameran att stanna hemma så några bildbevis finns inte. Sen på kvällen tittade Mia och Hanna förbi på lite bad, drinkar och sällskapsspel, mer om det kan ni läsa här då kameran valde att gömma sig även då.

Så rolig var bloggen idag. Vem vet det kanske blir bilder någon annan dag, men nu vet ni att jag lever ialf.

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll! Det var på tiden att jag fick doppa mig i poolen ;0)
    Kram

    SvaraRadera