tisdag 26 juli 2011

Bilder på grönsaker igen


 Det har växt ihop några squashar i pallkragen. Det ser skitkul ut.


Paprikorna kan nog snart skördas, men inte riktigt än. Men snart. Bilderna blev inte så bra då jag hade en Alexander i famnen samtidigt som jag fotade. Försökte få med oss på bild också men det gick sådär, det bästa blev denna bild.
Efteråt fick han hoppa lite hoppgunga. Det var kul, fast han har inte riktigt än fått in snitsen på hoppen men det är kul att sitta där.
Sen kom jag på att han skulle ha mat en timme senare än vad han brukar få. Så tankspridd är bara förnamnet idag. Men nu är han mätt ialf, sen får man se hur mycket välling han vill ha sen.

3 kommentarer:

  1. Esmeralda fattar ingenting heller men hoppen blir väl bättre snart! =)

    SvaraRadera
  2. Vilken skörd ni får! Ser roligt ut med Squarsharna på kortet.

    Jättefina är ni båda två på kortet.
    Han kommer nog att älska gungan när han får kläm på hur han ska göra.

    Pussa på Alexander från mig!
    Kram Ann-Britt

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!! Min paprika regnade sönder på altanen :( Men nu står den på verandan och mår tiptop igen. Hoppas den blir lika fin som din! :)
    Kram Therese

    SvaraRadera