tisdag 19 juli 2011

idag är det tisdag imorgon är det onsdag

Dåligt med bilder här idag. Men dagen har hunnits med ett kusinbesök i Hällabrottet och sen har jag gått hem till svårföräldrarna för att titta på lite Allsång och Mord. Kan ju tillägga att väldigt korta sträckor så sprang jag lite med vagnen, det gick betydligt lättare att springa med vagnen än vad jag trodde. Så just nu har jag checkat in på rehab, hur gött som helst.

Även denna vecka går i umgängets tecken. Så det kan bli glest med inlägg framöver också. På lördag är det dags för jul(i)fest hemma hos en kollegas föräldrars festlada. Detta är något jag ser framemot. Söndagen ser jag inte framemot om jag lever vill säga. Det finns en farlig trapp i denna lada som kommer att bli min död. Däremot så funderar jag på att dra på mig en tomteutstyrsel, någon som vill låna ut en tomteluva? Jag äger ingen.

Förresten så hörde jag för ett tag sen att Rebecca Black ska släppa en  ny singel och jag är mycket besviken för att den inte kommer heta något i stil med today is it monday monday and I don't want go to school. Mycket besviken, kanske att jag ska ta och ogilla hennes nya video på youtube.

2 kommentarer:

  1. Jag ska kolla igenom arbetskläderna tills på fredag när vi ses... Har ju fått klätt ut sig till ett och annat för att roa barnen (+föräldrar och vuxna!) några gånger :)
    Kram/Therese

    SvaraRadera