lördag 23 juli 2011

Gårdagen

Igår var vi ju som sagt var till P-boda där vi fick god mat och ännu godare efterrätt. Jag låter bilden tala för sig själv, men jag har rätt så mycket prestationsångest nu.

Gott var det och än så kom jag och Therese in på lite pyssel då vi pratade om kartongerna jag slagit in och då visade hon mig decoupage tror jag det hette om jag inte minns helt fel. Man limmar helt enkelt på servetter på kartonger eller lådor. Så jag fick testa på det och här är resultatet. Jag kan påpeka att det inte är jag som har skrivit på asken. Så där snyggt skriver jag tyvärr inte.

Så nu måste det inhandlas så jag kan göra det själv hemma. Pärlorna på etiketten är pärlor på flaska och det måste jag också skaffa mig. Så i fortsättningen kommer jag att överdosera pärlor på allt för man fick verkligen behärska sig för att inte överdosera dem.

Sen idag blir det ett loppisbesök här i närheten och ikväll är det fest och då hoppas jag på uppehåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar