söndag 17 juli 2011

Nu kommer äntligen det där inlägget med alla bilder. Tidigare i veckan så fick jag ett litet pysselryck och klädde då in en skokartong som jag har restpapper i. Så här blev resultatet.

Däremot så ska jag nog träna lite på att pappa in kartonger. Men för att vara första gången är jag väldigt nöjd.

 Sen så börjar äntligen paprikorna ändra färg så om några veckor kan vi nog äta både gula och röda paprikor här hemma.
 Smultronen börjar sakta men säkert att sprida sig, fast än så länge har jag inte kunnat skörda några, de tar väldigt lång tid på sig.
Denna squash satte jag direkt i friland och den mår mycket bättre än de jag har i kruka. På denna tror jag faktiskt att vi kan skörda några squashar. Jag slängde förresten den lilla squashen som stod på baksidan.

Sen så kommer både mina och Daniels föräldrar över på lite fika. Så jag har haft lite kvalitetstid med min Kitchen Aid och bakat muffins med frosting på. Då kommer även A hem, han är fortfarande kvar hos Daniels föräldrar. Kan ju säga att det har varit riktigt skönt att kunna småpyssla här hemma utan barn även fast man längtar lite efter honom också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar