lördag 12 mars 2011

Mello-finalen

Okej det blir ingen summeringen av alla låtar, med fel låt vann för det skulle Swingfly ha gjort. Det lilla söta barnet var nästan hur snäll som helst under kvällen som tillbringades hos mor och far i Sannahed, han borde ha varit grinig och trött men han visade sin bästa sida.

Åter till mello, jag är inte förvånad över att Saade vann och med det leendet tror jag att han kan komma riktigt långt i Eurovision, däremot så tror jag att Moniker skulle ha störst chans att vinna i Tyskland då hans uppträdande verkar tilltala Östeuropa. Nåväl det kan ju inte bli större fiasko än i fiol och helt ärligt vem orkar bry sig förutom Christer Björkman och kvällstidningarna. Daniel säger som fjortisarna Men orka.

Snart tar jag natter då det säkert blir amning runt sex imorgon. Jag har ju haft planer på att sova på övervåningen någon natt. Men jag har kommit fram till att jag inte törs sova däruppe själv. Vår övervåning är läskig och jag är helt hundra att det spökar däruppe. Annars borde jag ha sovit däruppe inatt då det lilla livet behagade vakna på tok för ofta. Men orka säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar