fredag 25 mars 2011

Fredagen i bilder

 Det blev en spännande upplösning för tvätten, den blev struken och sen inplockad i klädkammaren.
 Sen så blev även disken inplockad, fast det var inte alls lika spännande som tvätten.
Även räkningarna blev betalda och det var inte roligt för mina pengar tog slut. Att leva på föräldrapenning är inget man blir rik på. 



Daniel har länge tjatat om att köpa ett planteringsbord till mig. Så idag kom han hem med ett. Jag har skruvat ihop det helt själv och så har jag målat det med grundfärg och sen ska det bli nån mer färg på det också. Jag har även varit ute och gått en sväng, men eftersom det blev samma runda som igår så blev kameran kvar hemma. A har även gymmat lite i babygymet och så har han haft lite katthäng också. 
Nu ikväll blir det lite kusinhäng då Daniels systerson ska sova över inatt. Fast han är mer intresserad av tv-spelen och biljardbordet.

1 kommentar:

  1. Spännande!! Och lite lyxigt med planteringsbord, det vill jag också ha.

    SvaraRadera