söndag 13 mars 2011

Helgen är slut nu

Och vips så var även denna helg också slut. Inte för att det är så jättestor skillnad för mig som är mammaledig. Men helgen har bestått av Mello hos mamma och pappa. Idag blev det en sväng till Hallsberg för att hälsa på lite vänner och sen blev det mat hos svärföräldrarna. Där var även Daniels mormor, det är ju tyvärr inte alltför ofta man träffar henne nuförtiden.

Imorgon ska A bli vaccinerad, jag bävar för febern som kan komma med vaccinationen. Febriga barn verkar inte vara någon höjdare. Men nån gång ska ju vara den första och nu vet man ju om att det kommer att komma så man kanske är lite mentalt förberedd innan.

Annars är det inte alltför mycket inplanerat nästa vecka, men det brukar ju alltid dyka upp både det ena och andra. Men på tisdag ska vi åka och hälsa på en nyfödd bebis. Förmodligen kommer jag säga som alla andra föräldrar att så där liten var ju inte sitt eget barn. Man glömmer skitfort att de har varit så små eller så tycker man fortfarande att barnet är litet och att de nyfödda är skitsmå. Eller jag vet inte, nu skrev jag nog bort mig nånstans.

Glömde ju att idag är A 3 månader. Tiden går på tok för fort och nu behöver han inte bli äldre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar