måndag 28 mars 2011

Idag har det fixats en ny stödskena till A då den gamla hade blivit på tok för liten. Efter sjukhusbesöket så blev det en visit till Marieberg. Det handlades inte så mycket, lite saxar stämpeldyna och lim till mig och så strumpor till A. Sen blev det lite gula ljus också, jag jobbar på att få till lite påskstämning här hemma.

Sen när vi kom hem var jag helt trött och mupp, men det blev en promenad så A skulle sova. Men det gick sådär men löste sig till slut. Jag tror han var hungrig och på tal om sovvanor och mat så tryckte jag i A massor med igår. Fast han var ju inte så sugen att bli ammad på kvällen så då kom flaskan fram och jäklar vad han sov, från kvart i tio till halv åtta. Jag hoppas på en repris inatt, fast ikväll blev det bara bröstmjölk.

Igår hade vi även finbesök från P-boda här och då blev det ett besök på Ankis magasin som ligger mellan Kvistbro och Edsberg så det blev en promenad dit. Där handlade jag en telåda och en mjölkkanna. Bilder på det kommer att komma. Jag har bara inte haft tid. Sen så var vi strömlösa igår i tre timmar också. Som tur var så var maten precis klar när strömmen gick.

Nu väntar jag på att mitt påskpyssel ska komma med posten så det kan pysslas i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar