söndag 3 april 2011

Söndag

Idag har jag scrappat som en galning. De senaste veckorna har jag inte haft så stor lust att göra något med A:s album så då har jag låtit bli. Men igår efter påskpysslandet så kom lusten tillbaka. Så nån gång kanske jag ska ta lite kort på mina alster som ni får se.

Eftersom det blev en massa cheesecake kvar igår så skulle vi åka till Daniels föräldrar för att fika upp den och gissa vad vi glömde hemma, jo cheesecaken. Men men det man inte har i huvudet får man ha i bensintanken. Fast nu åkte vi aldrig och hämtade den.

Sen har en hel del av dagen gått åt till att få det lilla barnet att sova och det har ju gått typ sådär. Men han överlever nog på sina powernaps. Imorgon är det måndag och det betyder mammaträff. Så måndagar är nog som jag numera ser framemot.

Det växer för fullt i en del av planteringarna och samma sak där så jobbar jag på att ta lite bilder och lägga ut här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar