torsdag 21 april 2011

Semester

Jag har låtit bloggen tagit lite semester som de flesta har märkt. Anledningen till det är att min dator har tillfälligt dött. Laddaren har gått sönder men en ny är beställd. Och hanens dator får jag bara låna på nåder då jag infekterar den med Facebook och bloggar. Sen så kan jag inte få in bilder på bloggen från hans dator då den inte har ett bildminskningsprogram.

Men jag lever ialf och A fortsätter att sova bra och bråka vid amningar när det är folk runt omkring så då får han numera flaska.  På söndag fyller hanen 33år så på lördag är det kalas (hans pappa och brorsdotter ska också firas) så de senaste dagarna har det storstädats, det tar tid när man städar med Daniel för han är j*vla pedant. Men jag ska inte klaga. Så om jag är stressad på lördag så är det för att det inte är klart. Men vill någon snäll och vänlig själ förbarma sig över det lilla barnet imorgon vore det vänligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar