onsdag 13 april 2011

Skittrött

Idag har jag varit skittrött för jag sov dåligt inatt. Man skulle kunna tro att det är för att Daniel har varit på konferens och jag har varit själv med A. Det är delvis sant, men jag sovit inte dåligt pga A utan för att jag är mörkrädd och hela huset knäppte verkligen igår när jag skulle sova och jag kunde ju inte skylla på katterna för de var ute. Ett tag var jag övertygad om att en luffare hade flyttat in på övervåningen. Min livliga fantasi är det tyvärr inga fel på. Nåväl morgonen skyller jag på att jag var själv med A, han var omöjlig, ville inte ammas nånstans inte ens i örat.

Tur för mig att hanen kommer hem inom en timme så jag inte behöver sova så oroligt inatt. För övrigt så blir A 4 månader idag, tiden går skitfort om jag hade möjlighet så skulle jag stoppa tiden ett tag nu. För just nu är han i e ganska lätt period om man bortser från amningen, men jag har bestämt mig att inte hänga upp mig för mycket på den, går det så ammar jag annars får han flaskan. För just nu så sover han på nätterna, är för det mesta nöjd när han är vaken och han tar sig ingenstans, han får finna sig i att vara där jag sätter honom. Väldigt bekvämt. Just nu spanar han på 2½ men. Fast favoriten är reklampauserna.

Nä en alvedon och en massa uppåttjack på det här så kanske jag blir människa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar