lördag 2 april 2011

Lördag

Idag har det påslpysslats litegrann med Therese. Det var trevligt och bilder på det färdiga pysslet kan kanske komma upp här, jag har inte riktigt bestämt mig för det ser verkligen ut som om ett barn har pysslat ihop det som jag har gjort. Sen så har det fikats och grillats och fikats igen. Det blev dubbla efterrätter idag så en vanlig cheesecake fick gå som förrätt och en fryst cheesecake som efterätt.

Imorgon ska förhoppningsvis Daniel putsa fönster i vardagsrummet om det bjuds på bra väder och jag hoppas på att kunna scrappa lite. Scraplusten har inte riktigt infunnit sig de senaste veckorna men efter påskpysslet så kom lusten tillbaka.

A har nu upptäckt sina händer och de är kanongoda tycker han. Han har de nästan jämt i munnen.

Sen har det kommit upp ännu mera i planteringarna. Squashen växer så det knakar och jag fått reda på att de slingrar sig så snart kommer jag nog inte våga ha dem inne. Allt som slingrar är äckligt tycker jag.

Vad kvällen kommer att bjuda på återstår att se. Men jag skulle chansa på en film och sovande barn.

1 kommentar: