tisdag 22 februari 2011

Rumpmöte

Då har man varit på assmöte på jobbet, eller rumpmöte beror på hur man ser på saken. Det var roligt att träffa lite jobbarkompisar, dock så svek ju en del arbetsledare som inte var med. Men vi andra hade mysigt och åt god kladdkaka som jag hade bakat. Sen har jag varit hos mamma och pappa och ätit mat och semla och där är jag kvar än. Legat i soffan och slöat har jag gjort och min lillebror bär omkring på A. Med andra ord har jag det bra och skönt. Men snart blir det hemfärd hemåt, dock lite tidigare då min sambo inte hade med någon hemnyckel, han har varit nere i Slöinge på resultatmöte med sitt jobb.

Imorgon ska jag hem till lillasyster och trakassera henne i några timmar. Och snart har ju hon också en lite pluttunge. Eller en skitunge sånt vet man ju aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar