fredag 18 februari 2011

Igen

Igår när hanen och jag storhandlade så gjorde jag det igen. Jag handlade böcker, det är svårt att låta bli när de har böcker 3st för 49kr. Så nu har jag ytterligare tre böcker att läsa. När jag ska hinna läsa alla böcker har jag inte kommit på än. När vi handlade så var lilla A hos sin farmor och farfar själv för första gången och det gick kanoners och vi tyckte det var skönt att bara ha koll på en vagn när vi handlade.

Nu på förmiddagen ska jag ha lite kvalitetstid med min Kitchen Aid, det var ett tag sen nu. Så den känner sig lite åsidosatt just nu. Jag ska baka färskost brownies, jag hoppas de blir goda. Sen så får jag besök från P-boda, en hög-preggo kvinna kommer och håller mig sällskap idag.

Men först ska det lilla livet äta klart, sen ska jag få i mig lite frukost.

1 kommentar:

  1. Det var roligt att få rå om Alexander en stund.
    Han är så söt så man längtar redan efter nästa gång när Ni kommer och hälsar på.
    Kram Farmor och Farfar

    SvaraRadera