söndag 6 februari 2011

Mellofestivalen

Igår drog ju den älskade hatade Melodifestivalen igång och den drar ju med sig mycket känslor och åsikter hos den svenska befolkningen. Här kommer min sammanfattning om gårdagen.

Dilba - Hon hade skitfula skor, hon förtjänade att komma sist.

Swingfly - Hade helt klart bästa låten och så gillar jag ju hans andra låtar.

Jenny Silver - Snygg klänning hade hon. låten har jag glömt.

Jonas Mattson - Han var rätt söt, men kunde inte sjunga.

Le Kid - Härlig låt och de borde ha vunnit med sina jättemuffins.

Rasmus Wiberg- Han såg ju ut som Karlson på taket.

Pernilla Andersson - Hon lät ju som Lisa Ekdahl inga fler kommentarer.

Danny - Hade på tok för mycket kläder på sig, jag hade förväntat mig honom i bar överkropp.

Som ni märkte så är det inte musiken som räknas utan mer kläderna och jättemuffins, för ärligt talat hur många låtar är egentligen bra? Från förra året kommer jag i skrivande stund inte på en låt, bara Tingaling för två år sen och den tävlade inte ens. Nu väntar raggmunk och fläsk på att stekas så det är bäst att skynda sig till spisen.

1 kommentar:

  1. Jag har inte sätt alls men det räckte nog att jag läste din lista =))

    SvaraRadera