torsdag 17 februari 2011

Dåligt med bloggmaterial

För tillfället är det dåligt med bloggmaterial här i blöggen. Dagarna består mest av amning, blöjbyten, tvätt, umgänge med andra mammor och gravida kvinnor. Jag trivs väldigt bra i den vardagen men att blogga om den känns sådär roligt att läsa om. Jag börjar inse att vi har fått världens snällaste bebis för han somna vid nio på kvällen och sover till ca 6 på morgonen och sen äter han och sover lite till. Så de senaste veckorna har jag känt mig riktigt utvilad.

Igår lyckades jag ta mig till Kumla för att kapa håret hos kollegan Carro. Hon tyckte också att A var snäll. Annars var det trevligt att umgås med någon som inte har barn eller är preggo. Sen hade hon inte så mycket skvaller att komma med från jobbet. Det hade varit en lugn skvaller-vinter. Jag slogs av tanken att det kanske är jag som håller igång skvallret eller så har Carro jobbat för lite. Men den 6 mars ska jag göra ett litet gästspel på jobbet i några timmar, det ser jag framemot och jag hoppas på att det blir skitmycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar