måndag 7 februari 2011

Navet besök

Idag hade det kunnat blivit ett pysselbord, men det blev det inte. Jag var till Navet i Kumla med mamma idag för att kolla bord, men de var för små eller på tok för dyra. Så nu ska Daniel göra ett bord åt mig som kostar gratis, eller en gång i tiden har vi betalat för sakerna men det var längesen. Det kommer att bli ett skitstort bord av spånskiva  däruppe. Ben till bordet fick jag av mamma. Så förhoppningsvis blir det ett bord i veckan, sen ska jag pyssla arslet av mig för nu har jag fått korten jag har framkallat också. Så då ska det skräpbokas litegranna.

Jag kom ju inte ifrån Navet helt tomhänt, ni kan ju alltid gissa i kommentarsfältet på vad ni tror jag handlade. De som gissar rätt kan ju alltid få en länkning eller lite spö på posten som Pelle brukar skicka.

1 kommentar: