torsdag 21 juni 2012

Pallkragarna

Idag hamnar fokus på pallkragarna. Jag måste dela upp det då det är en hel del därute som växer och frodas.


Gubbarna har börjat komma, detta tror jag att Alex kommer att uppskatta mycket.
 

Broccoli, nån som vet när det börjar komma buketter?
 

Bondböna, inte alls lika stor som den här tiden förra året.
 

Sockerärtor som jag har spjälkat upp.
 

Pallkragarna på rad.
 

Vårlökarna har inte tagit sig alls, jag funderar på att rycka upp dem och sätta nya så har jag kanske vårlök i september.


Rädisorna som jag satte med jordgubbarna och de skulle trivas bra tillsammans har jag läst. Men dessa måste ha blivit angripna av nåt.

Jobb 12-21 idag, som jag längtar.... men först dammsugning och sen ut och leka med Alex.

Live long and prospe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar