torsdag 21 juni 2012

Glad midsommar

eller nåt, en annan kommer att vara på jobbet mellan 11-19 imorgon, så går det när man inte söker ledigt. Men det är nio år sen jag jobbade midsommarafton sist så jag tyckte det var lite min tur att jobba och jag tror inte nån säger emot. Men nästa år tänker jag då minsann inte jobba. Tanken var att fortsätta med trädgården i detta inlägg, men tidigare i veckan fick jag så fina bilder på Alex av Hanna från tidigare i våras när vi var på dop, så istället för grönsaker tänker jag överexponera Alex.






Vem vet, en vacker dag kanske han blir en välbetald modell och försörjer sina gamla föräldrar. Som ni ser har han även kvar sina bångstyriga lockar som jag saknar men ändå inte. Låt oss säga att hans hår är mer lätthanterligt nu.

Och kom ihåg, ät inte på Gyllene Måsen imorgon, tänk på oss stackare som jobbar imorgon. Undvik även att handla överhuvudtaget. På midsommar borde alla vara lediga, förutom polisen då som måste bura in de som dricker för mycket och kanske brandmännen om någon full stackare får för sig att grilla.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Vår söta, roliga och duktiga Alexander!
    Han har verkligen buset i ögonvrån:)
    Massor med kramar från Farmor, Farfar och Gammelfarmor!

    SvaraRadera