söndag 17 juni 2012

Grillfest


Igår hade vi grillfest med de flesta av av våra vänner. Vi blev till slut 20 vuxna och 14 barn och då är 13av barnen under 3½. Babyboom kallas visst det, så barnvagnen var nog den hetaste accessoaren igår. Grillfesten blev mycket lyckad, speciellt eftersom jag på förmiddan var superstressad och hårsmån från kollaps och att det regnade hela förmiddagen gjorde det ju inte bättre. Men till slut fick vi ihop allting och vi fick fram allt, annars brukar man alltid glömma något. Vädret fick vi med oss också, solsken och några enstaka skurar så vi var ute hela kvällen.



Här har Alex varit och nallat lite på efterrätten. Han hade annars stora bekymmer under kvällen, det var så många barn som lekte med hans leksaker och det var inte poppis. I början blev han ledsen och försökte sno tillbaka leksaken, men han gav upp och suckade mest. Jag tror dagis till hösten kommer bli perfekt, då måste man ju dela med sig. Fast då är det inte hans leksaker visserligen men det kanske blir bättre.

Ett stort tack till alla som var här igår och hade det trevligt med alla barn!

Nu idag på eftermiddan har jag varit till Stellas i Kumla som har utförsäljning, men mer om det imorgon.

Live long and prosper

3 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. Tack för en trevlig kväll =) Kram Carola

    SvaraRadera
  3. Tack för en mycket trevlig eftermiddag/kväll! =)
    Ser med spänning fram emot att få se dina fynd från Stellas. Själv kom jag inte dit förrens strax före 18 och då var det ganska lugnt... Så lite fynd gick jag hem med.
    KRAM

    SvaraRadera