torsdag 7 juni 2012

Gokväll



Gokväll! Föräldraledigheten fortsätter och ikväll tittar hanen på film med två andra pojkar så jag får göra nästan vad jag vill. Hittills har det blivit tråkiga hushållssysslor, men lite blommor har kommit och lite öl och chips går alltid ner oavsett vad jag gör. Det här med att inte jobba är något jag skulle kunna fortsätta med om jag fick lika mycket pengar som när jag jobbar, för det är riktigt skönt att vara hemma även fast Alex är mer gnällig än på bra humör. Men nu sover han ialf.

Live long and prosper

1 kommentar:

  1. Vad snyggt!

    Jadu minns inte exakt vad vi skrev men det var nagot i stil med:

    Bara sa att ni vet vi gifter oss idag, och ni far inte vara med! :) (Mest for att understryka att ingen fick vara med men vissa tog det personligt och var gnalliga i tva ar efterat)

    SvaraRadera