söndag 3 juni 2012

Kort

Den här gången har jag gjort ett kort och haft ett annat kort som mall. Mallen som jag använt är bröllopskortet som vi fick från Therese och hennes sambo.


Bröllopskortet
 

Kortet som jag gjorde, det syns inte så bra på bilden men detta kort blev i största laget, men annars får det duga. Vem som kommer få det återstår att se. Jag gjorde mest kortet för att jag kände för det. Nummer 34 får det bli i utmaningen. Så snart är jag halvvägs och nu är jag föräldraledig i två veckor och om vädret fortsätter så här kommer det bli mycket pyssel eller storstädning av huset, det senare skulle behövas.

Imorgon blir det ialf Öppna förskolan och sen ska jag lämna Alex för att åka in till Örebro för att köpa kläder till mig och sen lite blommor. Efter det blir det ut till Viby för personalaktivitet, vi ska spela kubb och grilla hamburgare, för det sistnämnda har vi ju aldrig gjort förut.

Live long and prosper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar