tisdag 3 april 2012

Paprikor


Paprikorna har fått sig en makeover här hemma. De är numera klädda med notpapper och om man kollar närmare på texterna så är de alla hyllningar till Gud eller liknande. Kan ju säga att de har legat i en låda inropad på auktion. Men de är riktigt underhållande att kika i och definitivt att pyssla med.


Etikett har det blivit också. Där har jag använt en av mina stämplar som det står with love homemade, tycker den passar riktigt bra till detta. Detta blev nummer 12 i utmaningen som går ut på att jag ska göra 50 olika pysselsaker innan jag får handla pysselgrejer igen.

Alex i eget är hittills en succé och jag hoppas att det förblir så och gärna att han tar sovmorgon imorgon för jag stänger och har inte lust att gå upp tidigt. Kan ju meddela att mina stängningar är till halv två på natten så alla med butiksstängningar och förskolestängningar kan sluta gnälla om att jobba sent.

Sleep well and prosper

1 kommentar:

  1. Fint med de dekorerade burkarna. Notpapper kan användas till mycket och är hur snyggt som helst.

    Ge Alex en påskpuss från mig och så får ni ha det så bra, trots jobb.
    Kram!

    SvaraRadera